Svar på tal!

2012-03-21, 21:10:44 / Kategori: Frågor/Tester/Tävlingar
Fråga: hej tolvan, får man fråga pinsamma frågor? men du skriver INGENTING om ditt kärleksliv. hur är det på den fronten? du skriver inget heller om din jobbkarriär. du tar väl snart studenten? vad händer sen?


Svar: Hej! ojj det blev mycket frågor, pinsamma frågor är alltid tillåtna men jag kanske inte alltid kommer svara på de. Mitt kärleksliv? Jaa jag håller gärna sånt privat, vissa kan nog få fel uppfattning om ni egentligen vet vad jag håller på med ;) haha nejdå x) Jag tycker inte om att skriva ut till alla vem jag är på G med eller vad jag har gjort med vem och när etc... Dyker den riktiga kärleken upp kommer ni självklart få reda på det, men allt som händer därinnan får ni ej veta hihi
Japp jag tar studenten i sommar, då blir jag färdig undersköterska och om mina planer går som de ska så ska jag somamrjobba först på Gävle sjukhus, sedan flyttar jag till Norge under hösten och jobbar lite där för att känna efter om jag trivs eller ej, vem vet om jag stannar eller drar hem? Tänker passa på att söka mig långt hemifrån när jag inte är bunden till nått här hemma. Ingen idé att vänta =)

Hoppas du fick svar på allt och ni andra kan fortsätta ställa frågor!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk