Party ikväll

2012-03-09, 17:32:35 / Kategori: Tolvans Vardag
Hallojsan, försöker komma in i mina gamla blogg rutiner så ni får veta vad jag ahr för mig om dagarna. Måste säga att det var ganska skönt med pausen och slippa tänka på att uppdatera. Saknade inte ett dugg att blogga i början men de senaste veckorna har jag varit bra sugen på att börja igen och nu är jag här gott folk!

Låt se vad jag har hittat på idag:
Går ju somsagt sista året på omvårdnadsprogrammet och vi gör inte så mycket i skolan nu kan jag påstå. Fredagar är väldigt lugna då jag bara har religion, skönt att ha sovmorgon och sluta tidigt. Men åkte lite tidigare till skolan för att jobba med PA (Projektarbete). Jag och 3 till skriver om alkoholism och jag har lärt mig mycket sedan september då vi startade med arbetet.

Det har varit en väldigt skön vecka i skolan för nu är vi treor ensamma på omvårdnad denna vecka för ettorna och tvåorna är ute på praktik. Lär bli stohej nästa vecka när de är tillbaka...
Men kan inte påstå att vi är så lugna med, idag på lunchen dunkade vi på musik på högsta volymen i klassrummets högtalare. Kunde självklart inte sitta stilla utan jag och några till dansade på rejält så svetten rann. Jag kryddade till det extra med att kliva upp på bänkarna ;) Några filmade mig såg jag men vågar inte kolla på filmen, haha jag ahr en ganska galen dansstil !


Kvällen avslutas med tacopaj, sedan beger jag mig till syrran och ser fram emot en trevlig kväll med syrran, jimmy, ellen, cissi och wille =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk