Jag föll ihop och ambulansen kom...

2012-03-31, 10:16:45 / Kategori: Tolvans Vardag
Hejsan mina kära bloggläsare, igår så blev jag bjuden på min klasskamrat Fridas 20 års middag. Vi hade det supertrevligt och det var kul att träffa hennes kompisar!
Jag blev lite för ivrig att dricka, hade inte blivit riktigt full på länge så då ville jag dricka lite extra. Det gick överstyr och innan vi hann ut på krogen så ramlade jag ihop vid en busshållplats, jag började krampa och de fick ringa efter ambulans och mina föräldrar. Ambulansen ansåg att jag inte behövde läkarvård så jag fick åka hem istället. Det läskiga var att jag hörde allt dom sa till mig men jag kunde inte kontrollera något i min kropp.
Jag har lärt mig vilken dricka jag tål och vilken mängd som passar mig.

Nu i efterhand fick jag höra att jag hade spottat på ambulanspersonalen efter jag spytt, hahaha!


Anonym

ojj :O

mår du bra nu då???



2012-03-31, 11:41:46



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk