I arkivet - Del 2 (Inlägg)

2012-03-20, 21:23:22 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu kommer del två i min miniserie där jag rotar i arkivet för att hitta spännande delar som vi glömt. Idag tänker jag visa lite inlägg som väcker lite minnen!


Här ser ni mina allra första två inlägg, som ni ser var mitt mål att bli känd. Det avr därför jag började blogga, för att just bli känd. Nu är inte det mitt mål längre och jag har gett upp hoppet att bli känd för läääänge sen! :P


Här ser ni det mest betydelsefulla inlägget jag skrivit under min tid som bloggare. Att komma ut som bisexuell för världen var ingen lätt sak, men alla accepterade mig och en stor börda lossnade från mitt hjärta =) Det tog lång tid att bearbeta sig själv, sitt beteende, sina tankar etc...
Men hade mycket stöd från kompisarna speciellt och ingen fick mig att känna mig "onormal". Är idag mycket stolt över mig själv och jag vill varken vara hetero eller homo!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk