I arkivet - Del 1 (Videoklipp)

2012-03-18, 12:42:04 / Kategori: Humor
I arkivet är en kortserie där jag gräver fram gamla inlägg som skapat uppmärksamhet av olika andledningar. Idag kommer jag visa de två populäraste videoklippen som många har skrattat åt! ;P


Det absolut mest sedda klippet jag lagt ut av totalt 80 st är ett klipp där jag dansar i klackskor och en filt. över 22,000 har sett klippet och javet ej varför folk vill se de, skrattar mest åt mig själv när jag kollar på den x)


Sedan följs det av det näst populäraste klippet som setts av 15,000 personer. Det är ett klipp där jag dansar i BH och kohuvud. Det är många som kommenterat hur omanligt jag är, kan hålla med dom att jag hade kvinnlig kropp då. Tycker det är kul att folk blir provocerad av detta klipp haha



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk