Föreläsning om homosexualitet

2012-03-15, 20:06:50 / Kategori: Tolvans Vardag
Hola, kom nyligen hem efter en låååång dag i skolan. Var ganska lugnt på morgonen som vanligt, skrivit klart projektarbetet om alkoholism. Hoppas vi får högt betyg för vi har kämpat och skrivit mycket! Jag kommer lägga ut arbetet här så andra kan se och diskutera ämnet =)
Senare tog jag en tur ner på stan och shoppade lite, eller ganska mycket för att vara mig. Lägger ut bilder på de strax.


Efter shoppingen var det dags för min klasskamrat Morgans föreläsning om homosexualitet, det var jättekul att lyssna på och lärorikt. Jag hade aldrig vågat stått där på stora scenen i aulan inför en massa folk, Modigt gjort!
Han fick mig att känna mig så otroligt stolt över mig själv och för den jag är!!


Mycket cred till dig Morgan och du får en välförtjänt länk som du alltid drömt om. Tycker ni alla trogna läsare ska kika in hans blogg ---> http://morgans.nu

Anonym

<3



2012-03-15, 20:12:22 URL: http://morgan

P. B

martin varför står det inte längre i din meny att du är bisexuel?? :O



2012-03-15, 20:28:25

Martin "Tolvan"

Morgan: <3



P.B: Besvarar din fråga senare :)



2012-03-15, 20:34:35



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk