Fick en riktigt bra start!

2012-03-09, 17:24:11 / Kategori: Tolvans Vardag


Vad glad jag blev när kollade in statistiken igår kväll, Många som var intresserade att läsa min blogg. Kul att ni inte tröttnat på mig än ;)
Det konstiga är bara att ca 40-60 personer har besökt min blogg varje dag under dom här 4 månaderna, förstår inte varför folk vill gå in varje dag fast dom vet att jag inte kommer blogga?

Aja fortsätt besök och åsikter är mycket välkomna!

Anonym

eller inte kolla bara blogportalen



2012-03-11, 23:07:36

Martin "Tolvan"

Sv: Haha blogportalen har aldrig stämt, den visar bara fel. Det gjorde den redan från början när jag registrerade mig för flera år sen. Du får tro vad du vill, jag skulle aldrig tjäna på att ljuga för er.



2012-03-12, 00:05:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk