Detta har hänt under min paus:

2012-03-08, 18:13:43 / Kategori: Tolvans Vardag
December:
Då fick jag äntligen rätt hjälp för min problemfyllda stortå som smärtat i flera månader. Efter två misslyckade ingrepp (Kallar det misslyckade för det gav ingen effekt) så gjordes det äntligen en operation. Nu är min tå helt smärtfri fast den är inte så snygg och det lär ta ett tag innan nagel växer ihop.




Januari:
Nu har äntligen mina planer med Norge slagits upp! Har sökt jobb som undersköterska i Tromsö som ligger i norra Norge och går allt som det ska flyttar jag dit i höst =)
Min sista  5 veckors praktik på sjukhuset hade jag på kärlkirurgen på Gävle sjukhus. Hade det jättebra där och lärde mig mycket och är nu redo för att komma ut i arbetslivet. Sökte sommarjobb på sjukhuset så hoppas dom anställer mig =)

Februari:
Inte så mycket skedde denna månad, hade ganska många bilder med Gefle dagblad så man tjänade ihop en stor slant ;)
Nu kom äntligen snön och jag åkte skidor varje dag, bokstavligen! Dock varade vintern en månad så jag hann inte få upp konditionen lika mycket som jag hoppades...
Sista februari åkte jag på studentkryssningen, det var otroligt kul med klasskamraterna och jag vill gärna göra om det igen!!!!!


Det var allt ni får veta, kommer lägga ut naturbilder som tagits imorgon troligtvis. Hörs då!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk