De övernaturliga och oförklarliga som händer mig

2012-03-14, 16:26:17 / Kategori: Åsikter/Synpunkter
Hejsan gott folk, veckans segaste dag blev bättre än väntat. Fick sluta 1 timme tidigare och sen så har jag varit på ett trevligt studiebesök. Får se vad som händer ikväll då.

Nu till något helt annat...
Det finns många frågor vi ställer till oss själva som vi aldrig kommer få svar på. Vad är meningen med livet? Finns gud? Vad händer efter döden? Vad finns utanför universium?
Jaa vi alla har frågor som är svarslösa. Många tror att gud finns, jag respekterar deras tro men jag själv är skeptiskt till det. Jag älskar vetenskapen och tror för mesta att vetenskapen har svar på allt, men det finns även saker som jag upplever som ingen kan förklara. javet att det låter knäppt, Men jag kan se in i framtiden. Jag har förstått det nu efter ett lång tag. Men missförstå mig inte nu! Det är inte så att jag får en vision om framtiden, det jag menar är att jag får småtankar lite då och då. Ni vet när man sitter och tänker om allt möjligt, nästan alltid någon dag (Eller några minuter bara) efter jag tänkt på saker eller händelser så uppfylls det i verkligheten. Det är ganska svårt att förklara och javet att ni alla därute är skeptiska men jag respektera era åsikter så då hoppas jag ni respekterar mina.
Jag själv har nekat och trott jag varit knäpp som kunde få så, men jag har får bevis flera gånger i veckan att det finns något övernaturligt i min kropp som får mig att uppleva allt detta, väldigt få känner till detta som jag upplever. Jag vill helst inte gå in på detaljer och så, det är så svårt att förklara och jag ahr mycket att bearbeta. Detta är inget jag tänker på om dagarna vad jag kan göra, låter mest det bara vara och jag skrattar för mig själv varje gång det sker.

Syftet med detta var bara att jag ville dela med mig och skriva av mig lite, tack för mig.

Anonym

coolt! :P



2012-03-14, 17:32:12



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk