Rösta på den ni vill ha kvar i Top model Gårdskär!

2012-06-28, 00:20:37 / Kategori: Top model Gårdskär
 
webvoter-omröstning
Vem hade den bästa modellbilden?

Ellen
Ischladimma
Kim
Martin

Se resultat
 
Här kommer veckans fotografering från Top model Gårdskär!
Dags för bedömning:
 
Tema: Fota i rörelse
Vart: I skogen
 
Kim: Jadu kim, det här var en riktig dålig bild, inte så graciöst, dålig vinkel och ingen känsla för modellandet...
 
Ischladimma: Ännu en gång imponerar du på mig, förra veckan var du den enda som vägade ta en risk och fick till en bra modellbild. Denna bild är väldigt geometrisk och du modellar ända från topp till tå! Dock ahde jag velat sätt lite mer intensitet i ansiktet.
 
Ellen: Bra bild denna vecka, förra gången höll du tillbaka mer och vågade inte ta risker, ansiktet visar många uttryck. Graciöst kroppsspråk men ett tips är att du drar in magen nästa gång, inget personligt.
 
Martin: Jadu, knasig bild som jag inte vet om jag ska älska eller hata? Ett plus för att du vågar ta risker men det känns som din kropp och ansikte inte riktigt hänger ihop, vill se mer känsla och inlevelse!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk