Sommarkväll, Blodgivning, Arbetsförmedlingen, Vattenkrig & Hällarna

2012-07-05, 17:13:23 / Kategori: Tolvans Vardag
Sorry för att jag inte bloggade nått igår, men tro mig, jag var upptagen hela dagen!
Igår så var det sommarkväll i Gävle, de är det varje onsdag under hela Juli månad :) Vi gick dit främst för min kompis Victoria skulle uppträda, superbra gjort och trevligt att träffa mycket folk. Åkte in med ett gäng och vi hade de mysigt hela kvällen i det vackra vädret!

Idag så fick jag gå upp tidigt på morgonen för att bege mig till Gävle sjukhus för att ge blod, en väldigt enkel god gärning som verkligt behövs. Tycker ni alla ska bli blodgivare som är friska (Gå in på geblod.se). Sedan fick jag åka halvvägs hem för att gå in på arbetsförmedlingen och boka tid för enskilt möte med handläggare eller vad de nu heter?!
Var själv där så då slapp jag stressa och kunde ställa massa frågor om utlandsjobb och så, fick en massa bra länkar som jag ska kika in senare.
Hoppas jag kommer iväg från Sverige ett tag, det är nu eller aldrig som gäller!

Solen gassade på bra idag och jag kunde inte åka iväg och bada så varför inte ha vattenkrig med kompis istället? Haha väldigt svalkande ^^

Ska strax ut på hällarna och bada med gänget och njuta av sommaren medans man kan :)

Jag var även med på framsidan från gårdagen i både Gefle Dagblad och Arbetarbladet! Niceeeee (Jag som står längst fram med solbrillorna)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk