Solat, badat & tältat

2012-07-26, 12:31:31 / Kategori: Tolvans Vardag

Vilken satans lång natt det har varit, spenderade hela gårdagen i fiskehamnen och där har man ej täckning så jag kunde inte blogga därifrån. På dagen tog jag båten ut med några kompisar och badade på hällarna, väldigt skönt i vattnet nu. Solen sken starkt och värmde mycket för en gångs skull! Sedan hem en snabbis och åkte till affären för att handls till kvällen då vi skulle grilla. Synd bara att vädret snabbt blev mycket sämre och regnet föll ner... Blev uppehåll lite senare så då kunde vi sätta upp tältet och börja grilla :) När klockan började närma sig ett på natten och vi låg i tältet och flummade så plötsligt hörde vi ett konstigt läte från skogen som låg strax bakom vårat tält. Vi blev knäppt tysta och det lät som ett monster var där och en massa kvistar bröts sönder, vi lyckades konstatera att det var vildsvin där och tro mig, det är ingen rolig upplevelse. En kompis skrämde iväg dom och jag kunde äntligen slappna av och somnade, vaknade närmare fyra av att det stormade ute. Blev ganska irriterad för jag ville bara sova, vädret fortsatte vara kasst och vid sex lyckades jag somna om och vaknade efter ett par timmar igen men då packade vi ihop tältet och drog hem. Idag fyller min mamma år och jag fyller om fem dagar, men ska firas idag av släkten nere vid mormor och morfars sjöbod i fiskehamnen. Sen på kvällen är det konsert där nere, kommer bli mysigt :) Hörs sen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk