Gårdagen i huvudstaden

2012-07-17, 12:53:32 / Kategori: Tolvans Vardag
Hallojsan gott folk, det här trista vädret har verkligen påverkat bloggandet. Finns att skriva om ju? Kan inte fota heller men hade tur att det sprack upp lite för någon dag sen så jag kunde få igenom fotograferingen som ni kan se på förra inlägget, kommer ut fler bilder senare!
Igår kunde jag ha bloggat men var otrligt seg när jag kom hem från stockholm, var på gröna lund med ett gäng och vi hade det jätte trevligt där. Åkte mycket där men tillslut blev köerna för mycket så vi orkade inte stanna kvar mer, tur att vi var där när de öppnade så man hann åka mycket till en början ^^ och självklart så sken solen där heeeela dagen och det bara regnade när man kom hem...
 
Idag skiner solen med så jag får se om jag hittar nått foto objekt, orkar inte ta mer bilder på mig, blir ganska uttjatande, mer naturbilder tack!
 
See yah



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk