Skratt onsdag

2012-04-04, 16:48:18 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjena mors!
Låt se, onsdag, mitt i veckan. Låter ganska segt, men jag får påsklov imorgon. Går bara fram tills kl 12 ^^
Idag var det väldigt slappt i skolan som vanligt, skrev lite på morgonen bara om genetik, sedan hade vi studiebesök på en utställning om mobbning. Det var sisådär, intressant men fick inte ut så mycket av det. Sedan var det dags för lunch på brynäs grillen med Anisa, Zena, Frida, Morgan, Amanda, Naneth och Laura. Vi hade det så kul och mycket flum å skratt som vanligt, borde umgås mer med dom. Trust me, you never get bored!!!

Solen skiner och humöret är på topp! Vet ej hur jag ska bete mig för att hålla det uppe, vill men orkar inte gå ut och fota. Ni ska få se på fredag, då jävlar blir det heta modellbilder som ni aldrig sett mig förut ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk