Ny design på G!

2012-04-10, 10:52:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Goooooooodmorgon mina kära vänner och knäppa läsare, detta är ett tidsinställt inlägg. Skrev detta inatt (00:45), men tyckte det såg bättre ut om det publicerades under morgonen. Kanske är det jag som är knäpp? Inatt (Eller just nu) kollar jag på stand up shower, ser så jäkla kul ut att stå på en sen och dissa personer. Skulle passa mig perfekt, är ju expert på att dissa! ;)

Och för att fördriva tiden lite extra håller jag på med en ny design, dock kommer det dröja ett tag innan den visas. Vill ju få till det snyggt och min blogg behöver en real makeover! Vill inte ha en design som är överfull av symboler och annat skit, orginell design ser bättre ut. Den ska även spegla bloggen personlighet och syfte ^^

Nog om det, hörs hej!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk