Norge eller USA?

2012-04-18, 17:07:38 / Kategori: Tolvans Vardag
Hej tjena segisar! Trök onsdag idag, mitt på veckan och man vill bara ha helg!
Som vanligt händer det typ inget i skolan, svårt att motivera sig att gå upp varje dag...
Har masserat mååånga idag, ibland är jag får snäll. Masserar ju sönder mina händer x) Hoppas på karma, så jag får lite tur framöver ;)

Men nu till annat.
Har inte fått svar från jobbsökandet, vill ju veta om jag får jobb på Gävle sjukhus eller Norge? Hoppas mest på Norge! MEN jag har en plan B, om det inte blir Norge så har jag stor lust att jobba i Los Angeles, USA. Hur nice låter inte det?
Dock har jag en del att kolla upp, vill ju så gärna jobba utomlands när jag inte är bunden till nått! I´m living the dream ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk