Jag svarar på tidigare bannlysta frågor

2012-04-10, 23:42:55 / Kategori: Hemligheter

Ni som läst min blogg tidigare vet att jag kan vara ganska hemlighetsfull och är begränsad vad som skrivs, beror mest för mitt ryktes skull. I verkligheten berättar jag allt för kompisarna men nu ska jag försöka svara på frågor som jag tidigare undvikit:


Är du oskuld? - nej

Har du haft sex med tjej/kille? - japp båda

Föredrar du mest killar eller tjejer?
- killar

Brukar du dejta? - jaa jag har gått på dejt med både tjej och kille de senaste året

Önskar du att du var annorlunda?
- jaa delvis, hade samhället haft annat tänkande kring ideal och beteende så skulle jag varit stoltare över mig själv

Så du skäms lite över dig själv? - jaa, jag kan inte vara mig själv på vissa offentliga platser i rädsla för att bli misshandlad och så.







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk