Allison Harvard - Världens vackraste modell!

2012-04-25, 10:48:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Brukar ni kolla på Top model? under säsong 6 (tror jag) deltog en väldigt unik och spännande person, Allison heter hon. Det är något med hennes utseende och blick som tilltalar mig och ger mig mycket inspiration att jag som inte är snygg kan ta fantastiska modellbilder, att kunna förmedla ett budskap eller känsla genom en bild!
Nu deltar hon i Top model - All star, för att bli den bästa modellen av dom alla. Hejja hejja ^^

Jag blir så sjuuuuukt avundsjuk på alla fotografer som får fotografera henne, skulle jätte gärna träffa henne men det lär aldrig hända...
Det är många som inte vet att jag granskar personer när jag ser de i verkligheten, om de har potential att kunna bli en jäkligt bra modell. Jag söker inte skönhet, jag söker något unikt.
Längtar som fan tills i slutet av Maj då jag ska få fota en otroligt fin tjej som kommer hit till Gårdskär. Tänker inte avslöja mer utan låter er beundra MIN snygga Allison Harvard <3




Nathalie

Jag gillar henne också, hoppade att hon skulle vinna vilket hon gjorde också. Riktigt fina naturbilder tar du.



2012-04-29, 23:49:30 URL: http://nathssfoto.blogg.se/

Nathalie

Jag gillar henne också, hoppade att hon skulle vinna vilket hon gjorde också. Riktigt fina naturbilder tar du.



2012-04-29, 23:49:41 URL: http://nathssfoto.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk