Vanlig tisdag

2011-09-06, 18:12:06 / Kategori: Skolan
Hellu, orkade inte blogga igår. Tänker inte tvinga mig själv att blogga utan det gör jag när jag känner för det!
Idag är det tisdag vilket innebär kortdag i skolan, började 10:10 och slutar 13:50. Hade religon först men det var mest samhälls och etiklektion om du frågar mig, sen var IKT bara där vi gick igenom lite grejjer bara. Efter skolan stannade jag och några till kvar för att prata med läraren om projektarbetet. Jag, anisa, zena och frida ska skriva om alkoholism. Vi kommer göra mycket praktiskt bl.a en intervju om någon ställer upp, så ni får se den efter jag blivit klar med arbetet i skolan och det kan hända allt ifrån tidig vintern till våren. Återkommer med det när det blir klart.
Vi planerade klart temat för skolfotot som vi ska ha imorgon, vi på OP3A kör med "psykiskt sjuka patienter/poliser/sjuksköterska etc..." Tänker inte avlöja hur jag ska klä mig men det kommer bli jäkligt kul!!!!

Ska strax iväg och gymma, måste först bara iväg och fixa lite secret stuff ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk