En veckas uppehåll

2011-10-05, 18:20:40 / Kategori: Tolvans Vardag
Hallå där, många har blivit orolig över att jag inte har bloggat på länge nu. Kände att jag var tvungen att skriva något här. Chockad över att så många fortfarande besöker min blogg, men ni ska inte räkna med någon höjdar uppdatering framöver. Har fortfarande noll lust att blogga, fotar inget heller. vill så gäna få fina höstbilder men passionen finns inte nu =/
Jaa vad har hänt under en veckas tid....

Har börjat gått ut på krogen, var ute med syrran och en massa annat folk förrförra fredagen, och jag var ute i fredags med klasskompisar och några till. och på fredag ska jag ut med kompisar igen, fast denna gång med kompisarna från byn x)
Blev lite mycket utgång men sen ska jag ta det lugnt med drickandet!

Resan till mexico den 17 november börjar dra ihop sig. Kommer bli en drömresa utöver det vanliga, och jag lovar att bloggen kommer finnas kvar tills dess för jag kommer vilja visa en massa härliga bilder från det underbara landet :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk