Såret läkt och klumpen från magen släppt!

2011-11-11, 17:31:48 / Kategori: Tolvans Vardag
Hallojsan, härligt att man börjar komma igång med bloggande lite. Denna vecka har flytit på fort!
Måndag sovmorgon och slutade tidigt, tisdagar är alltid korta, onsdag normal dag, torsdag bara en lektion och idag slutade jag kl 1 :)
Tån börjar äntligen läka och såret har blivit mindre fast det varar fortfarande lite men inte lika mycket som förut. Hade muntlig nationella provet idag, det gick bra fast jag blev så nervös när jag kom fram så man glömde lite när jag pratade så fick kolla en del ner i pappret x) Men hade tal för ett par veckor sen så läraren vet att jag är bra på att hålla tal, fick bra betyg sist.

Nu har klumpen från magen släppt när det värsta är över, nu kan jag bara blicka framåt och längta till mexico nästa vecka :D


ps: javet att det inte har varit så mycket bilder på bloggen den senaste tiden, men skyll inte på mig utan vädret. Blir ju aldrig vinter för fan, det är inte vinter någonstans i HELA landet och det har dom aldrig varit med om sedan dom började mäta vädret 1905....
Men jag ska försöka gå ut imorgon om jag hinner, måste packa klart och fixa lite. ska även flytta ut från mitt rum till ett större :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk