Penicillin behandling

2011-11-07, 21:19:39 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu ahr jag fått penicillin mot de infekterade såret jag har på stårtån, läkarna vill helst inte operera för att undvika smittspridning. Tog ett långt och varmt fotbad med såpa så jag försöka få bort lite av nageln som ligger mot såret. Jobbigast av allt är ju att jag drar utomlands nästa vecka, därför vill jag helst undvika operation för då kommer en tredjedel av nageln vara borta och det är inte så bra med två stora sår i solen och värmen?
Hoppas verkligen att penicillin kuren vill hjälpa!!!!

Annars flyter livet på, vardagen kretsar bara kring resan just nu. Har muntligt nationellt prov på fredag, det känns bra för jag skrev klart talet under lovet så jag slapp stressa med det. Många i klassen valde att slappa så dom får skylla sig själv ;) Men jag förstår att det kan vara svårt för många att skriva ett tal, jag har själv inga problem upplever jag för jag har bra fantasi och jag ska skriva om glesbygden vilket står mig nära.

Jaa mer har inte hänt...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk