I´m Back!!

2011-11-03, 00:14:51 / Kategori: Tolvans Vardag
Trodde ni jag hade försvunnit för alltid? Nej än kommer det inte ske. Men bloggandet kommer inte bli normalt. För jag behöver fortfarande få tillbaka min fotolust vilket är svårt under denna tråkiga årstid. Det har hänt en del under de senaste veckorna:

- Har nyligen opererats två gånger i stortån, fick nagltrång för 2 månader sen och det har skett lite komplikationer som infekterat sår. Men nu hoppas jag att allt ska läka!

- Åker utomlands till Mexico om 2 veckor :D

- Kommer praktisera på Kärlkirurgavdelningen i vinter =)

- Har upptäckt det roliga med krogen så dom tidigare helgerna har det spenderats mycket tid där!



Så det har hänt lite, kommer inte på mer men jan iallafall, jag kommer inte blogga mycket först jag kommer hem från Mexico då ni får se masssssssssvis med bilder! sen drar jag ut på praktik i vinter så javet inte hur bloggandet kommer se ut framöver, men hoppas inspirationen kommer tillbaka för min och er skull!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk