Svårt att tro på sånt!

2011-05-25, 17:30:09 / Kategori: Åsikter/Synpunkter
tjoo skitungar, your dady is here!
Skolan idag hmm.......BORING! samhäll på morgonen där vi snackade betyg och sen fick vi träna på ett prov som vi har om en vecka. Känner mig ganska säker på det. Sen stod svenska på tur, där kollade vi på en film. Robinson crusoe eller hur det nu stavas? Aja ganska kul film :P
Sen omvårdnad sist, läraren var 40 min sen, hon skulle käka lunch med treorna så därför blev det lite sent. En präst kom och pratade om döden och sorg och sånt eftersom vi håller på med döden. Väldigt tråkigt och jag lärde mig inte mycket! Var tvungen att fråga henne om hon trodde att "gud skapade jorden". Hon svarade "Jaa det tror jag, men vet inte hur". Försökte hålla mig tyst för jag har så svårt med troende folk, visst fine dom får tro att det finns någon gud, men när dom påstår att eva och adam var dom första människorna på jorden som skapades för ca 300 miljoner år sedan och lyckades få barn som sedan fick barn utan att det blev missbildade barn låter väldigt konstigt? Hur kunde dom var så smarta då och se normala ut och sedan bli håriga, fula neandertalare? Varför finns det inga människo skelett från långt bak i tiden? Hur lyckades nu "människorna" överleva under dinosaurernas tid?

Jaa jag har mycket frågor som jag undrar över, det är därför jag hackar på Zena och Anisa som är muslimer x) Jag har rätt och det vet jag ;) Jag kommer inte tro på någon gud först det finns en logiskt förklaring till allt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk