(S) Kön dag!

2011-05-23, 20:25:37 / Kategori: Tolvans Vardag
Hellu, dagen har varit härlig tycker jag. Skolan var väldigt lugn! På naturkunskapen på morgonen kollade vi på Ice Age 2. tills medans hade vi betygssnack och läraren sa att jag ligger på ett starkt G i slutbetyget. Men jag vill såååå gärna ha VG! kan få MVG om jag verkligen kämpat men jag är ju lat... Iaf jag frågade läraren om jag kunde bevisa på nått sett att jag är värt ett VG, då bad hon mig att sitta ner och läsa om miljögifter och sen skulle jag kunna allt utantill i muntliga redovisningen. Och jag klarade det =D fan vad skönt och jävligt tur att man har bra kortminne!!
Sen var det dags för engelska, där skriver jag en handbok om sjukhuset för de som inte kan nått. Ganska trisst för jag vill bara få reda på nationella.
Sista lektionen var musik, behövde bara spela lite basgitarr sen fick jag sluta. Kommer aldrig ha Musik eller naturkunskap igen, känns lite konstigt =/

Sen kom jag hem tidigt, fixade lite mat. Drog iväg till ungdomsgården och spelade lite kubb, sen åkte vi och spelade brännboll. Kul dag =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk