Kort och lugn dag!

2011-05-12, 17:08:37 / Kategori: Tolvans Vardag
Hejsan fisungar. Satt knappt vid datan igår så därför blev det inge bloggning, detta har hände igår och idag:
Igår var det den enda normala dagen i skolan utan prov, eller håltimme. När jag slutade skolan hade jag bestämt träff med min handledare från sjukhuset för jag hade glömt skrivit under och satt betyg från min praktik. Fick läsa och höra vad dom hade skrivit för nått om mig, fick jättebra omdöme! Blir så glad och peppad :D åååh jag vill bli 18 så jag kan söka jobb där!!!! Lovar att jag kommer ringa dit det första jag gör på måndag 1 augusti när jag är 18. Sen efter träffan drog jag till syrran som bor ett par minuter från skolan bara. Gosade med hennes chihuahua och gick en lång promenad med den medans dom andra avr borta på ett ärende.
Idag har det varit en lugn och skön dag, började 12:30, hade omvårdnad där jag skriver om allergier och KOL, när det var klart hade jag Barn och Ungdomssjukvård, där har jag två olika saker att skriva om, ett muntligt om Polio. och ett skriftligt om Pneumokock Infektion. Sen slutade jag tidigare när jag blev klar!

Ikväll är det dags för Eric Saade i euroviosion song contest, hejja hejja sverige!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk