Fyfan vad arg jag är!

2011-05-22, 15:10:50 / Kategori: Tolvans Vardag
Ååååh ni ska bara veta vad jag varit med om!
Åkte iväg ut för att fotografera i skogen för ca 2 timmar. Åkte in en bra bit längs en liten skogsväg. Sen när jag fotograferat klart och skulle starta moppen, tror ni den funkade? SJÄLVKLART INTE! den har krånglat mycket den senaste tiden, men jag fick ju igång den när jag skulle åka dit. Höll på i minst 45 min för att försöka få igång den. Fick så jävla ont i foten för jag hade bara foppa tofflorna på mig och det är inte dom bästa skorna att kicka igång moppen. Elstarten har inte funkat på länge så jag kan bara kicka igång den. Moppen är ju gammal så det är förståeligt och den har varit med om många krascher och annat!

Så jag tog beslutet och lämnade moppen där och gick hem den långa biten, fyfan vad drygt!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk