Boring monday...

2011-05-16, 16:07:20 / Kategori: Skolan
idag vare måndag då...
Hade energi debatt på naturkunskapen, där pratade jag om Vågenergi. Fick VG på den :D Men läraren sa att jag ligger på G+ i betyget, så det blir g bara -.-' Jag kan verkligen få MVG i naturkunskap om jag vill! men vafan vi har aldrig nått prov och hon är hemma ofta med sjukt barn så det är svårt för mig att bevisa vad jag kan...
Sen efter det hade jag 3 timmars håltimme tills musiken, där skrev jag en musikrecension och sen fick jag snacka betyg, får G där med! hade VG i musik i 9an, synd problemet är samma att jag inte kan bevisa vad jag kan + Att jag är lite bekväm.
Nu är man hemma då och det lär inte hända så mycket mer ikväll heller



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk