Vanliga tråkiga tisdag...

2011-03-15, 17:05:49 / Kategori: Skolan
Hellu, det är så skönt att komma hem och solen fortfarande skiner. Dagen har varit lugn och ganska hopplös!
På morgonen hade vi omvårdnad, där pluggar vi om hjärtsvikt och jobbade med ett patientfall hela dagen. Lärde mig inte så mycket...
Sen på lunchen fick jag gå och hämta busskort jag ska ha inför min APU som börjar nästa vecka på akuten ;) Längtar som satan men det kommer bli tråkigt att inte få träffa klassen innan 2 maj =( Svenska hade vi hela förmiddagen, alla fick redovisa sin muntliga redovisning om språket. Men vi var indelade så några fick speciallisera sig inom ett speciellt område, jag fick göra det om Invandrarsvenska. Gick jättebra för mig! Dock fick jag vänta hela 2 TIMMAR på min tur. Tog en jävla tid -.-

Nu ska jag ut och åka skidor för sista gången här i gårdskär för i vinter. Blir mer skidåkning på fredag på annat håll ;)


ps....Javet att jag knappt lägger ut några bilder, men hur tror ni jag ska kunna få till fina naturbilder när allt är slaskigt ute??? Snart får ni se fina fjällbilder!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk