Javet att min blogg suger!

2011-03-01, 13:06:07 / Kategori: Tolvans Vardag
Tycker min blogg blivit så tråkig på sista tiden, men det är väl förståeligt med alla problem jag haft? Nu kommer den bli ännu sämre när jag bara kan logga in och blogga. Det betyder att jag inte kan redigera mina bilder jag tar eller ta del av något som finns på en annan sida. Man blir ganska fastbunden och min kreativitet minskas....
Det är svårt för mig att hitta en lösning, jag får helt enkelt vänta tills min dator kommer och då kan jag blogga helt normalt som jag gjorde då, skullle vara en dröm om jag kunde ställa tillbaka tiden tills december då allt var bra utan några problem.

Men javet att ni förstår min situation och aldrig kommer lämna mig ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk