Jag har upplevt jordens undergång

2011-03-26, 15:24:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Inatt drömde jag en riktig cool dröm! Trodde drömmen var på riktigt för den var så verklig.
Jag befann mig på en plats jag inte kände igen men jag tror det var en lekplats. Jag var med en kompis där, vet ej vem. Hade en digitalkamera med mig så jag skulle ta kort på min kompis. När jag vände kameran mot min kompis fick jag syn på nått konstigt uppe på himlen. Det var en enorm planet som var jättenära jorden. Jag blev väldigt chockad och jag sa "Hejdå" till min kompis och sen började undergången....Jag kände ett rejält tryck och allt blev vågigt det jag kollade på. Det var som planetens dragningskraft tröck på ordentligt mot jorden så jorden var nära att explodera.
Min dröm var så verklig, det beror väl på hur jag kunde känna allt så bra. Det brukar ju vara så svårt att få en verklig dröm om något man inte vet hur det är. Vi vet inte hur jorden kommer gå under och hur det kommer kännas?

Dom här bilderna kan nog förklara vad jag såg:


Tänk er denna syn fast att vi står på jorden.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk