Hände allvarliga saker på sjukhuset idag!

2011-03-29, 17:45:43 / Kategori: Tolvans Vardag
Ganska skönt att komma hem från en fullspäckat dag! Tyvärr kan jag inte berätta allt som hänt p.g.a min tystnadsplikt. Men kan säga att det blev ett rejält larm på avdelningen idag för att en fick stora kramper och en massa hände med den då. Det hände medans alla fikade så alla fick springa fort som satan dit. Jag fick en snabb order att hämta blodtrycksvagnen. Bra organiserat där så det sluta trots allt bra som tur var. Senare på dagen fick jag följa med på EEG (undersökning av hjärnan). Har aldrig sett nått sånt förut så det var spännande ^^ Inga blodprov blev tagna idag, eller ingen tog något och det var tvärtom igår.

Vi får se vad för spännande saker som händer imorgon ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk