Första dagen på jobbet gick super!

2011-03-23, 10:24:38 / Kategori: Tolvans Vardag
Orkade inte blogga när jag kom hem igår, slutade lite innan kl 22 och kom hem ganska sent. Idag jobbar jag samma tid 13-22. Kan inte berätta så mycket här på bloggen vad jag gör p.g.a sekretessen. Men gårdagen var ovanligt lugn sa dom, det beror på att vinterkräksjukan härjar på ett av rummen så avdelningen är stängd för allmänheten. jag gick aldrig in i det rummet, eller rättaresagt jag fick inte gå in dit. Man avr tvungen att ha skyddskläder och massa annat för att få gå in där x)
Ikväll när jag slutar hämtar syrran mig och så sover jag hos henne. skönt att slippa åka hem på kvällen! Har förberett ett par inlägg som kommer ut under dagen. Komemr blogga sen när jag jobbat klart.

Bye bye!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk