Flummig onsdag

2011-03-16, 17:20:19 / Kategori: Skolan
Mätt och belåten är jag nu, nyss käkat.
Skolan var ganska värdelös idag med. På morgonen fick vi veta att min samhålls lärare var sjuk så vi fick jobba klart själv med en filmanalys. Sen på svenskan lyssnade vi på några som pratade om personlig assistans. Inte så intressant för min del....Sist på omvårdnadslektionen tränade jag på att ta blodprov och sätta kateter, kommer bli väldigt användbart tills nästa vecka under min praktik ;) Jag får ju göra båda två tro det eller ej så försök att inte skada er nu så ni får träffa doktor martin, haha!
Efter skolan passade jag på att övningsköra hem, köra hem och från gävle i helgen och körde hem från mammas jobb igår och idag. Börjar bli riktigt säker med bilen men har fortfarande en del kvar att lära. t.ex. fick parkera...

Nu ska ja dra ut och åka skidor för sista gången hemma (Vet att jag sa det igår men vädret har ändrats som gjort att jag kan göra det idag). Sen måste jag packa kalrt allt tills imorgon, berättar om det strax ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk