Detta har hänt.

2011-03-03, 18:02:05 / Kategori: Tolvans Vardag
Sitter nästan aldrig vid datorn längre, dels för att min data är sönder och jag har annat för mig. Kan berätta lite om det som hänt dom senaste dagarna.
I tisdags drog jag,vikkan och malin på bio för att kolla på Easy A, den var rolig och en typisk tonårsfilm. Billig med, kostade bara 60kr. Sen så var salongen grymt liten. 5 ynka rader bara. Den minsta jag någonsin sett xD
Innan filmen käkade jag först på donken, träffade på en del folk med. Verkar som gävle ungdomarna inte har en bättre liv en att fetta sig runt där? ;)
Efterråt skulle vikkan käka sallad på Coffea house by george eller vad det nu heter. Not my style!

Igår kom jag ut tidigt, vid tolv stack jag ut med kompisarna för vi skulle till lokalen och käka våfflor och spela pingis. hahaha.
Så det blev frukost hemma först, sen lunch kort därefter. Lokalen är en stor byggnad (typ) där det sker en del aktiviter året runt. I samma byggnad fast i källaren ligger ungdomsgården där vi brukar hålla till. Vi spenderade en stor del av dagen där och jag hann tillochmed åka skidor emellan. Ett måste för mig varje dag så jag känner mig pigg! Gick hem tidigt för första gången, kl 9 faktiskt. Sen blev det att kolla på Big brother som jag följer som en tok varje kväll.

Idag har dagen varit betydligt lugnare, kollat på skidskytte och vanliga skidor hela dagen. Och åkt skidor med i denna värme. 6 plusgrader ute, rekord varmt för iår! tror våren börjar närma sig fast det brukar alltid komma ett oväder eller nått med en massa snö som förskjuter hoppet. Ska alldeles strax ut med kompisarna och kolla på film eller annat skit. Javet att jag borde blogga oftare och göra dittan och dattan.....men läget är komplicerat nu och ni får helt enkelt gilla läget, allt blir bra så snart som möjligt.
Ni kan ju passa på att kika in gamla roliga videos under kategorin HUMOR eller kolla på mina fina bilder under kategorin NATURBILDER.

Bye bye suckers



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk