Blivit värsta proffset på att ta blodprover (Y)

2011-03-28, 20:48:02 / Kategori: Tolvans Vardag
Haha ni ska bara veta hur duktig jag är på att ta blodprover i armvecket! chockad att jag inte misslyckat på någon av en hel drös av patienter? Blir lika nervös varje gång, speciellt om någon är väldigt svårstucken. Det kan man inte tro om mig va? ;)
Får göra en massa annat kul med på sjukhuset. Jobbar mellan 7-15 imorgon, samma tid på onsdag med men sen är jag ledig tre dagar. Vill jobba meeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!! får se om det blir extra pass på torsdag annars får jag ta igen det nästa vecka. Det gäller ju att passa på under de 6 veckorna jag är där?

Säg till om ni har några frågor ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk