Blivit intevjuad av Arbetarbladet

2011-03-11, 15:58:43 / Kategori: Tolvans Vardag
Idag i skolan kom tidningen Arbetarbladet upp till min skola, dom ville intervjua mig och tre till. Vi fick snacka om vad vi tyckte om programet, varför vi valde det, vad som händer i framtiden etc...
Det tog ca 30 min och hon fick skriva mycket för vi babblade på bra! Jag fick verkligen fram rätt ord och budskap som jag vill att ni andra ska se och ändra uppfattningen om omvårdnad att det inte är bara att torka arslen. Hoppas hon skriver samma i artikeln och inte försöker förvränga något. Sen så var det inte lätt för mig när jag pratade med dena ena personen och så stod en annan bredvid och knäppte kort HELA tiden. Så jag hoppas dom väljer en bra bild x)
Men det roligaste var att läraren fick bestämma vilken som skulle bli intervjuad. läraren kom in i klassrummet och sa "Martin, kan du följa med mig ut ett tag", jag trodde hon skulle säga nått allvarligt till mig men hon sa att det var en rba sak så då kunde jag pusta ut. Min lärare vet att jag är bra på att prata och säga vad jag tycker och kan framföra omvårdnad på ett bra sätt! Jag är ju trots allt klassrepresentant och Ambassadör för omvårdnad, så jag har vanan att framföra åsikter ;)

Håll utkik efter artikeln!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk