Katastrofal fotografering!

2011-06-20, 15:07:57 / Kategori: Tolvans Vardag
Haha idag har inte turen avrit på min sida. bestämde mig för att ta lite snygga porträttbilder på ett nytt ställe. tog med väskan och gick in på en stor stig i skogen där jag åkte skidor på vintern så jag visste att det är fint där vintertid, men inte på sommaren såg jag. igenväxt och blött! stigen är ca 4 kilometer lång innan man kommer ut ur skogen upp på en grusväg. Tanken var att ta svartvita bilder i snygg skogsmiljö, men tyvärr fanns det inte så mycket där....
Vandrade runt länge och mina snygga jeans och converse blev dygnblöta! gav upp ganska fort på att hitta nått fint, tillslut när det var ca 200 meter kvar innan jag var framme kom jag ut på en fin äng, lättad att det fanns nått bra iallafall. men det avr lite svårt att posa när det bokstavligen KRYLLADE av flugor runt ansiktet!!! Så jag fick till bara en enda bild som var okej, men då förstörde flogorna bilden (Ni får se sen). Ska försöka fixa lite i photoshop så dom försvinner -.-'

Jaja ni ska vara glada att jag offrar mig så mycket för eran skull!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk