Tillbringat eftermiddagen på operation

2011-01-19, 17:44:07 / Kategori: Tolvans Vardag
Okej nu ska ni inte sitta och bli orolig att jag opererats eller något. Har varit på studiebesök på operations avdelningen med klassen, var superkul och väldigt lärorikt!
Haft bara en lektion, trots det slutade jag ändå sent ;( Men operationer och sånt. Det är min grejj det. Inom vilket område jag tänker satsa på är fortfarande osäkert, men läkare kommer jag inte bli tack vare allt plugg och år som går åt för att plugga. Längtar as mycket tills APU:n som blir i slutet av mars och jag blir borta från skolan i 6 veckor!
morgondagen kommer bli lång, går ända tills 5 och jag kommer hem sent då, blääääääääääääääääääääää

Ska dra ut på ett skidpass (Som jag gör varje dag) och sedan ska jag vara med ellen en stund. Hörs sen



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk