Tema fotografering? Behöver eran hjälp!

2011-01-10, 14:12:00 / Kategori: Tolvans Vardag
Nu kom jag på en idé, fråga mig inte hur men den kom bara upp i huvudet så jag kände att jag var tvungen att skriva det. Iallafall....
Älskar att fotografera som ni vet? Kan bli lite samma och samma vinter bilder eftersom det itne finns så mycket variation. Men då kom jag på att jag kunde be er säga ett tema eller något speciellt som ni vill att jag ska göra. Som t.ex "Monster tema (Som jag brukar kunna göra ibland)", "Kändis (Jag försöker likna någon kändis)", "Blomm tema (Jag klär ut mig som en blomma)".
Jaa jag tror ni fattar nu ;)

Så kom med förslag på teman ni vill jag ska uppfylla! ^^

Anonym

Jag tycker det där med kändis tema lät kul :P



2011-01-10, 14:56:35

Elin

Varför inte göra någott annorlunda? Som att se jättelångg ut eler kort? :) x)



2011-01-10, 16:26:08

Anonym

Gör typ en fattig och rik bild :D



2011-01-10, 20:20:21



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk