Någon som är sugen att fota modell bilder?

2011-01-07, 17:25:55 / Kategori: Tolvans Vardag
I år tänkter jag försöka satsa mer på att bli bättre när det gäller att fota fina modell/porträtt bilder. har redan inbokat en träff med Laura nästa vecka då vi ska ta fina bilder, hon har verkligen ett "Modell ansikte". Hoppas det blir fint väder men annars funkar det med om det snöar. Sålänge det inte är molnigt så är jag nöjd! =)

Vill ni bli fotade vid Gävle området? Släng ett kort mejl till mig på:  [email protected]
Eller så lägger ni en kommentar bara.

pykkie

jag & madde skulle gärna vilja bli fotade :)

kram / pykkie/hannah



2011-01-08, 02:42:59 URL: http://pykkys.blogg.se/

majsan

jag Maja från din klass vill faktiskt vara fotade men de skulle jag vilja få alla kort på en skiva sen om jag köper en ? Men jag vill bli fotade först om tre veckor... så kolla upp om du kan nån dag?



2011-01-08, 14:31:37



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk