Hemsökta Ladan

2011-01-03, 15:59:00 / Kategori: Porträtt















Ganska läskig fotografering, ville vara vid något nytt ställe där jag aldrig fotat förut. Kände för något mer spökligt tema den här gången för jag tycker dels att det är roligare och jag själv har inte "modell anstikte" för att få till snygga porträtt bilder. Så jag kom på att fota vid en gammal lada skulle bli perfekt och jag kom på ett bra ställe som ligger utanför byn där ingen bor i närheten. Direkt när jag kom dit fick jag en speciell känsla att jag inte är ensam och trots att jag visste att ingen var i närheten kände jag mig urtittad hela tiden, ganska svårt att hålla fokus så därför försökte jag vara lite mer rädd och osäker på bilderna som ni ser? Kan garantera er att jag inte var ensam vid det tillfället men jag är inte rädd för andliga varelser, det har jag lärt mig av min pappa som är medium!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk