Blivit värsta bra på piano

2011-01-17, 16:08:27 / Kategori: Tolvans Vardag
Tjena mittbena, dag 1 av 7 avklarat. Fått nytt schema i skolan så det har skett en del förändringar. Fast som tur är slutar jag samma tid på måndagar som innan, dock slutar jag sent tis,ons,tors ;(
Fredagar blir bra för då kommer jag hem tidigt som innan! Hade naturkunskap för att lyssna på dom sista redovisningar av utrotningshotade djur. Ska bli kul när vi börjar med energi nästa vecka och hoppas vi får skriva om någon miljövnälig energikälla, då ska jag välja våg energi fast det får ni inte säga! Engelska stod på tur sen och vi skrev lite om storbrittannien och så, ingen big deal...
musiken var sista lektionen där vi fick dela upp oss i små grupper för att välja en låt och ha ett band. jag fick sitta vid pianot för där känner jag mig säkrast! roligaste instrumentet att kunna ^^

Nyss har jag varit ute och fotat månen, prövade det för första gången med nya kameran. Blev äldigt skarpa bilder!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk