Vem är det som gör kaos i mitt liv?

2011-02-20, 17:54:42 / Kategori: Tolvans Vardag
Nej ni ska veta hur sjukt irriterad jag är över min data, ni har läst alla olika virus problem jag haft tidigare. köpte en bärbar cd läsaren tidigare i veckan för att kunna göra en systemåterställning, tror ni det funkade? NEJ! datan vill aldrig funka som det ska. sen skulle jag göra det via internet istället men mitt internet är fucked up så det funkar inte heller. Har prövat ALLA jävla metoder som går. Så min sista lösning är att lämna in den på lagning på garantin, har ju 1 års garanti men jag köpte min data 4 februari förra året så min garanti har gått ut -.-'

Frågan är, ska man lämna in den på lagning eller köpa ny data?

Anonym

SHIT vilken bra blogg!!!!!

loooove it :D



2011-02-20, 22:40:47



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk