Tjena!

2011-02-01, 17:41:46 / Kategori: Skolan
Bläää finns typ inget att skriva om, har lite foton att visa senare. Kom hem nyss och har precis käkat. Dagen har varit skön, hade omvårdnads prov på Vård innan-efter operation och smärta. Det gick superbra! Hoppas på högt betyg, är jag värd ;)
Hade engelska sen där vi fick reda på vårat prov som gjorde om inför nationella, gjorde Reading och Listen så man får se vad man bör träna på. På reading fick jag G, puh!!! på Listen var jag 1 poäng ifrån G -.-' Men nästan alla i klassen kuggade på det så jag tillhörde en av dom bättre (Chockad, för jag suger på engelska). Skönt att jag fick beröm från läraren bara och inte fick höra att jag låg på Ig varning  och så blablabla....Är igentligen bra på engelska, kan snacka bra och jag har varit utomlands flera gånger och då har det inte varit nått problem? Men andledningen att jag fick IG på listen var för:  1. det handlade om bilar och vem vet vad alla delar om bilar heter på engelska? lite svårt att fatta!   2. Samtidigt som man lyssnade skulle man svara på frågor och när man skrev tappade jag bort sig och då visste jag inte vart jag var och då gick det dåligt. Men 1 poäng från G är ju endå bra? har ETT prov kvar i matte som jag ska göra nästa tisdag, klarar jag det. Slipper jag matematik för gott, JIPPI!!!!! =D


Ska dra ut på skidtur nu (Som jag gör varje dag, börjar få myckt muskler nu ska ni veta ;)

Ana Aheback!

ellie

Sv: Så glad jag blir, tack! :)



vacker header! Usch matte är fruktansvärt... lycka till!



2011-02-01, 17:54:13 URL: http://ellinorisabellhanna.blogg.se/

beccis

allt bra med dej?



2011-02-01, 18:40:20 URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk