Skriver manus till kommande skräckfilmen

2011-02-06, 21:43:47 / Kategori: Hemligheter
Hej tjollahoppsan, vill ni veta vad jag gör just nu? eller det kanske ni listade ut när ni läste rubriken? x)
Aja, håller på och skriver ett manus till skräckfilmen som jag regisserar och medverkar i. Ni som läst min blogg ett tag vet att jag snackat om detta tidigare, men snön kom fortare än väntat iår så filminspelningen får vänta tills det är lite eller inge snö kvar. Det är tur att jag har så bra fantasi och kommer på mycket undan för undan. det dåliga är att vart kan jag lägga ut filmen så ni kan se hela filmen på en gång? eller ska jag lägga ut 10 minuters avsnitt på youtube eftersom man inte kan lägga ut längre där? Eller varför inte lägga ut den på The piratebay? ;)
Sen så skulle en mer erfaren filmare behövas! men finns det ingen har jag alltid en plan B.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk