Äntligen Sportlov!!!!!

2011-02-24, 18:30:06 / Kategori: Tolvans Vardag
Fan vad skönt det är, igentligen börjar mitt sportlov imorgon men jag ahr bara en kort föreläsning på morgonen som jag tänker skita i. Idag var dagen lika onödig som den var igår och kommer bli imorgon. Började halv 1, kollade på en serie som heter 112-på liv och död....Sen på individuella snacka vi lite om olika saker och kollade på film. Jaa ni fattar hur trisst det är?
Men ni ska inte tro att jag tänker lata mig imorgon, ska upp ganska tidigt med kameran på ett fotouppdrag jag inte gjort tidigare. Sen appropå fotouppdrag så har jag lite spännande nyheter när det gäller det men det får ni veta alldeles strax!

Love you all <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk