Nu läggs bloggen ner

2011-12-04, 01:18:11 / Kategori: Tolvans Vardag
Tänker fatta mig kortfattat. Jag har totalt tröttnat på att blogga, finner ingen mening med det längre. Vet att det finns mång därute som främst vill se mina naturbilder, men jag orkar inte ladda upp det här hela tiden. Blogg.se har krånglat för mycket vilket gör det svårt för mig att stå ut med att dom flesta dagarna är det nått fel som gör att jag inte kan lägga ut flera bilder.

Så om nu framöver fortfarande vill följa mitt liv och se många fler bilder så tycker jag att ni ska bli vän med mig på facebook om ni nu inte har det. Sök på "martin bejerfjord" så finner ni mig där.
Tar inte bort bloggen helt utan låter den vara kvar så ni och andra kan gå bak i arkivet och se fler bilder. Vem vet, jag kanske börjar igen?

Hejdå för min del

Jeanette

Hej. Vilken fin blogg och du är också fïn. Vad tråkigt att du slutar blogg men du måste ju få bestämma själv. :) Besök gärna min blogg:



http://jeanettefredriksson.blogg.se



2012-01-30, 19:52:14 URL: http://jeanettefredriksson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk