Värdelöst inlägg

2011-08-21, 20:03:44 / Kategori: Tolvans Vardag
Finns det nått att skriva om? Nej!
Vettfan vad jag ska blogga om, totalt bloggtorka. Kanske berätta lite om dagen då. Började med att jag var med ellen och spelade krocket, sen drog vi hem till malin för jag skulle hjälpa dom med deras blogg (Kommer länka den imorgon). Sen drog vi hem till mig igen och spelade krocket (Krocket är våran nödlösning när inget finns att göra). och sen åkte vi till malin och hoppa studsmatta och snacka lite om resa och så, malin och ellen drar till turkiet snart så jag blir själv =( men tur är så händer det annat denna helg och nästa så det är inte katastrof. Vi snackade lite om att dra utomlands nästa sommar med kompisgänget, skulle vara kul!
Vill festa, hoppas någon har fest snart!!!!!

Fick ihop lite meningar ändå, så nu vet ni det och vi alla kan gå vidare med våra liv.

Frida (du vet vem)

Varför går du inte ut på krogen martin nu när du är myndig?:)



2011-08-21, 21:05:23



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk