Underbar dag i Uppsala med shopping och träffat kändis ;)

2011-04-16, 17:06:10 / Kategori: Tolvans Vardag
Hejsan hoppsan, idag har jag tillbringat dagen i Uppsala med familjen. Blev en massa shopping och annat. Vädret var perfekt, tror nästan att det är årets varmaste dag? Iaf....Shoppade en massa på New Yorker, älskar affären som bara den! Plockade åt mig en massa som jag skulle pröva, i omklädningsrummet stod det "Max 3 plagg". och jag hade 10 x) Bad me.
Fick lämna tillbaka några för hela mitt studiebidrag gick åt haha.


Syrran umgicks lite med stålgubben på bänken x)


Till lunch blev det Italiensk pizza (Pompeij om någon undrar avd den hette).


Hahahahah inne på Coop var det en massa tanter som dansade xD


Bredvid mig stod SVTs meterolog Per och kollade på tanterna. Han i rutig skjorta om ingen har sett han

Detta shoppade jag på New yorker:

99kr


99kr


Denna plus en grå med ett annat ansiktsuttryck - 160kr


Och till sist mitt första par jeans, äger inte ett enda par! Hade tröttnat på dom efter växt ur dom för flera år sen, använder bara chinos nuförtiden, men bestämde mig för att börja använda jeans igen - 319 kr



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?
bloglovin
Martin Bejerfjord

Skapa en profillänk